مصاحبه با ایمی1

من:سلام به همگی امروز با ایـــمی جووووووووووووووون مصاحبه داریمایـــمی جونم میشه به سوالام جواب بدین؟؟cute kitten sorry emoticon

ایـــمی:البته که میشه خانوم مجری

من:وااااااااااااای ایـــمی اینو یکی از طرفدارا فرستادن!!!

 _*̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡͡|̲̲̲͡͡͡ ̲▫̲͡ ̲̲̲͡͡π̲̲͡͡ ̲̲͡▫̲̲͡͡ ̲|̡̡̡ ̡ ̴̡ı̴̡̡ *̡͌l̡*̡̡_سلام عزیزان خیلی خوش آمدید تصاویرمتحرک شباهنگ www.shabahang20.blogfa.com _*̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡͡|̲̲̲͡͡͡ ̲▫̲͡ ̲̲̲͡͡π̲̲͡͡ ̲̲͡▫̲̲͡͡ ̲|̡̡̡ ̡ ̴̡ı̴̡̡ *̡͌l̡*̡̡_

ایـــمی:دستشون درد نکنه...از طرف کیه؟؟

من:از طرف یکی از دوستای صمیمی منهپریسا دنیای شکلک ها http://www.sheklakveblag.blogfa.com/

ایـــمی:بازم دستش درد نکنه^_^

من:اینم از سوالا:

1-چرا سونیک از دست شما فرار میکنه؟؟

ایـــمی:sad kitty emoticonفک کنم دوسم ندارهsad cute puppy emoticon

من:ولی این امکان نداره با دیدن این عکس چی میگین؟؟اگه دوستون نداشت محال بود بیاد کمکتون

ایـــمی:هااااااا؟؟حق با شماستسونیک منو درست داره!!خب سوال بعدی؟؟

من:2-کاربرد پیکو پیکوی شما چیه؟؟

ایـــمی:هههههههه!!!هرکی منو اذیت کنه با پیکو پیکو میفتم به جونش!!!!!!

من:ههههههههههههههههه!!!میشه خودمم یه سوال بپرسم؟؟

ایــمی:بپرس؟

من:سیلور تو خونه هم همین جوری کتک میزنه؟؟

ایــمی:ههههههه!!!!نه!!مگه چی کار کرده؟؟من ندیدم!!سیلور پسر خوبیه!!

پشت صحنه:خانوم آنوشا تلفن داریم!

من:بله بفرمایید؟

سیلور:منم سیلور...خواستم معذرت خواهی کنمreally sorry emoticon

من:آخــــــی...اشکالی نداره 

ایـــمی:دیدی؟؟سیلور پسر خوبیه!!

من:آره ایمی راست میگفتی...سیلور؟؟

سیلور:بله؟؟

من:به دوستات که دارن برنامه رو میبینن بگو بعد برنامه بیان رستوران بزرگه هستش که اسمشو یادم رفته:|هزینشم با من^__^

سیلور:باشه...بچـــــــــــــه هااااااا شام دعوتیم رستوران!!

من:خدایا اینو شفا نده بذار بخندیم!!هههه ایـــمی جونم شما دیگه میتونید برید برنامه تموم شده!!

ایـــمی:ممنون خیلی خوش گذشت^__^

من:خواهش میکنم خب دیگه منتظر مصاحبه بعدی باشین^__^

آها بچه ها اسم رستوران رو  یادم اومد ولی همین الان یادم رفت:|


نظرات شما عزیزان:

ایمی رز
ساعت9:34---10 شهريور 1393
خوش حال میشم به وبم سر بزنی
به وبت سر میزنم توهم بهم سر بزن;)


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



تاريخ : پنج شنبه 6 شهريور 1393برچسب:, | 18:12 | نویسنده : Anoosha |