الکسا قسمت 5

 خیلی ممنــــــــــــون که اومدیـــــــــــپریسا دنیای شکلک ها http://www.sheklakveblag.blogfa.com/

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

خیلی وقت بود که پیش سونیک اینا بودم و با همشون آشنا شده بودم.اون موقع من 6 سالم بود الان وایسا حساب کنمالان دقیقا هفت ساله من اینجام و 13 سالمه!!تو این مدت دوستای خوبی پیدا کردم و خیلیم خوشـــــحالمـــــــ


آرمینا:الکس من دارم میرم جنگل دور بزنم تو میای؟؟

من:صد در صد فقط بذار آماده شم.

آرمینا:باش من پایین دم در منتظرم.

 5 مین بعد

من:بزن بریمپریسا دنیای شکلک ها http://www.sheklakveblag.blogfa.com/

آرمینا:بریم

وسطای پیاده روی...

من:واااااای چه هوای باحالیهههه 

آرمینا:همینطوره

من:به نظرت بهتر نیست همینجا بشینیم هوا بخوریم؟؟؟

آرمینا:پیشنهاد بدی نیست

هوای خیلی خوبی بود و چهچه پرنده ها همه جارو پر کرده بود ولی بین این همه صدای پرنده یه صدای غریب بود...

آرمینا:الکسا این صدای چیه؟؟

من:چه میدونم

آرمینا:ممنون خیلی قانعم کردی خوب پاشو بریم ببینیم صدای چیه؟؟

من:حوصل...

آرمینا:(با داد بخونین)پاشوووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووو

من:ب...ب...باشه(سوسکم کرد!!!!!!!)

من گوشامو تیز کردم ببینم صدا از کجاست

من:پشت این بوته!!

آرمینا:پس بریم

رفتیم اونجا و بوته هارو زدیم کنار...دیدیم تو بوته ها یه توله سگ با نمک و خوشگل بود که پاش توی تله گیر کرده بود.من و آرمینا با کلی تلاش پاشو از تله بیرون آوردیم و بردیمش دامپزشکی دامپزشکم سلامتیشو تایید کرد و پاشو باند پیچی کرد و در موردش بهمون گفت که اون یه سگ کمیابه که میتونه حرف بزنه ولی چون هنور مارو نمیشناسه حرف نمیزنه...تازه،7 ماهشهخلاصه از دامپزشکی رفتیم بیرون و در مورد اسمش مشورت کردیم و اسمش شد لی لی!!


من:آرمینا به نظرت بقیه از لی لی خوششون میاد؟؟

_معلومه!!

_ولی مطمئن نیستم.فک نکنم که ناکلز و شدو خوششون بیاد.

_خیالت راحت!

بالاخره رسیدیم خونه و در زدیم...

ایمی:سلام بچه ها بالاخره...آخی این سگه از کجا اومد؟؟

تا ایمی گفت سگ همه آقایون اومدن تو پذیرایی ولی آندرس بدبخت ترمزش نگرفت و با سر رفت تو کاناپه!!

سیلور:هـِــــی این سگه...

من:اسم داره هااااا صداش کن لی لی

سیلور:لی لی نباید تو خونه باشــــهههههـــــپریسا دنیای شکلک ها http://www.sheklakveblag.blogfa.com/

بلیز:بیخیال سیلور ببین بچه ها باهاش سرگرم شدن!

لی لی:ولم تنیـــــــد!!!(کنید)مگه من علوستم؟؟

آندرس:هــــــی این میتونه حرف بزنه؟

سونیک:عجیبه!

سیلور:چه جالب!

بلیز:هــــــان؟؟؟؟

شدو:سگ سخنگو ندیده بودم که دیدم

ناکلز:جل الخالق!!

روژ:!!!wo0o0o0o0o0ow

مانیا:نه بابا!!

بلا:وااااااای!

ایمی:آخــــــــی با نمکه!!

تینا:وووووووووووو!!

من و آرمینا:بســـــه دیگه!!

من:لی لی سگ منه و میخوام که امشب همینجا پیش یکی از شما ها بمونه!!

همه:چرا ما؟

من:به خاطر اینکه با وجودش تو خونه عادت کنین!!من قصد دارم امشب لی لی پیش سیلور بخوابه! 

سیلور:نـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــه!!!!!!!!!!!!!

من:آرهــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ!!!!همینی که هست!!

لی لی:هوووووولـــا پیس سیلور میخوابم!!!هولــــــا!!

سیلور:خدایــــــا!!!!

همه:خخخخخخخخخخخخخخخ

____________________________________

خدایی امروز خیلی زیاد نوشتم نظر بدین!!


نظرات شما عزیزان:

زهرا
ساعت21:48---31 مرداد 1393
خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ.خدا نکشدتتتتتت
ما اینیم دیگه! خخخ


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



تاريخ : جمعه 31 مرداد 1393برچسب:الکسا5, | 18:53 | نویسنده : Anoosha |