مصاحبه با سیلور 1

 من:خب مهمون این برنامه کسی نیست جز سیلور خار پشت!!!!!خب آقای سیلور برامون کلی پیامک اومده...یکی از بینندگان گفتن که شما چرا انقدر ساده لوح هستید؟؟

سیلور:من ساده لوح نیستم!!خودمو ساده لوح نشون میدم

من:تو که راست میگی!

سیلور:چیزی گفتین؟؟

من:نه راحت باشین!

سیلور:راحت باشم؟؟

من:بله!

سیلور:خیله خب

من:خب،آآآآآآآآآآآآآآ وحشی!!!حیوون!!!!!

سیلور:آیینه!!آیینه!!

من:کوفت و  آیینه آآآآآآآآآآآآآااییییییییی دستم!!!!بی ادب!!!حیووووووووون!!!!!!آییییییی چرا با کیاس منو این ور میکنی!!!!!آییییییی دماغم!!!!!!!!

سیلور:تا تو باشی به من نگی ساده لوح!!!بیشعور بوووووووووووووووووووووق!!!!!!!!

من:ساکت شو بی ادب!!!!!تا برنامه بعد خداحافظ! آآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآ پام!!!!!!!!!!!!


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



تاريخ : پنج شنبه 16 مرداد 1393برچسب:, | 11:43 | نویسنده : Anoosha |