الکسا قسمت 4

 من:سلاااام به همه

آرمینا:سلام...چیزه آممم تو همون دختره نیستی که  دیشب پیداش کردیم؟؟

من:بعععععله خودمم شکلک بروسلی,شکلک مبارزه,,smiley Brussels,smiley campaign,,مبتسم بروكسل,مبتسم حملة,شما اسماتون چیه؟؟

-آرمینا

-آندرس(برادر آرمینا که خیلی رو مخ الکسا هست و روزانه ناقابل سه چهار بار با الکسا کل میندازه و بیشتر اوقات ضایع میشه!!)

-تینا

-آماندا

-بلا(دختر سیلور و بلیز)  

-مانیا(دختر جت و ویو)

آرمینا:اسم تو چیه؟؟

من:الکسا هستم شکلک دیوانه,,get crazy,,الحصول على مجنون,

آندرس:چرا نمیای تو استخر؟ خوش میگذره ها!!!!!!

من:با....نه نه من از آب میترسم البته ترس که نه...از خیسی بدم میاد

آماندا:آها که اینطور...هر جور راحتی...بچه هااااا من دارم میرم بالا 

بچه ها:منم میام

بلا:الکسا تو نمیای؟؟

من:ها؟چی؟ چرا الان میام

بلا:پس بدو بریم فقط مواظب اون....

من:بوففففففف!!(صدای زمین خوردن)

بلا:مواظب اون چوبه باش!

من:آآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآِیییییییییییییییی ناقص شدم شکلک خرگوش خوابالود,شکلک خرگوش خواب,شکلک خوابالو,شکلک خوابالود,شکلک گخرگوش گیج,,get sleepy rabbit,emoticon rabbit sleep,smiley Khvabalv,get sleepy,smiley Gkhrgvsh Confused,,الحصول على أرنب نعسان,التعبيرات أرنب النوم,مبتسم Khvabalv,الحصول على نعسان,مبتسم G

مانیا:بیخیال بزرگ میشی یادت میره پاشو بریم

من:بریم......هی کفشم کووووووو؟؟؟؟؟؟

آندرس:دست مننههههههه 

من:هییییی اونو پسش بدهههههه

آندرس:تونستی بگیرش!!!ها ها ها!!!!!!

بلا:آندرس  بازم کتک میخوای؟؟؟؟

آندرس:از اونجایی که من سرعتم زیاده هیشکی نمیتونه منو بگیره!!!!من رفتم!!!

آندرس داشت میدویید که باسر  رفت توی شکم شدوی بیچاره!!!!

تینا آروم در گوش من گفت:دخلش اومده!!!

من:حقشه  شکلک رقص,شکلک مست,شکلک خرگوششکلک خرگوش دیوانه,شکلک رقص باله,شکلک گیج,,get dancing,get drunk,smiley Khrgvshshklk Mad Rabbit,smiley Ballet,get confused,,الحصول على الرقص,يسكرون,مبتسم Khrgvshshklk جنون الأرنب,مبتسم باليه,خلط,

آندرس:شدو من معذرت میخوام!!ناراحت که نشدی؟؟(یا حضرت شکلات تلخ 90 درصدی!!دخلم اومده!!!!!!)

شدو:نه مشکلی نیست!!!(بذار تنها گیرت بیارم!!!)فقط میخوام بگم که:(با داد بخونید)کفش الکسارو بهش پس بدهههههههههههههه

آندرس:چ...چ.....چشم...الکسا بیا کفشتو بگیر 

من:ممنون 

تینا:بابا!ما الان میاییم بالا

شدو:باشه فقط لفتش ندین 

تینا:باوشه

بعد همه رفتیم بالا

نظر دادن یا ندادن به خودت بستگی داره


نظرات شما عزیزان:

athena
ساعت19:47---26 مرداد 1393
داستانت باید حتما قشنگ باشه
این تازه اولشه!!!هنوز مونده!!!!:*


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



تاريخ : شنبه 25 مرداد 1393برچسب:الکسا4, | 21:58 | نویسنده : Anoosha |