الکسا قسمت 3

 خلاصه ای از قسمت قبل:من موقع دویدن با مغز کف آسفالت پهن شدمبعد بیهوش شدمهوا بارونی بود...

________________________________________________________________________________________________________________________

صبح که بیدار شدم دیدم توی یه اتاق هستم.هیشکی بالا سرم نبود...

من:آخ سرمها؟؟جای سوختگیمAvazak.ir150 شکلک های یاهو (4)هیچکی نباید متوجه بشه!!چیکار کنم؟؟؟

ساندرا:سلام بیا اینو بخور;)اثرشو کمرنگتر میکنه ولی خوب نمیشه:((((تازه،نباید بهش آب بخوره.

من:مطمئنی؟؟

ساندرا:خیالت راحتAvazak.ir151 شکلک های یاهو (4)فکر کنم یکی داره میاد خداحافظبعدا میبینمت;)

من:خداحافظ...

بعد اون معجونو خوردم

سونیک:سلام بالاخره به هوش اومدی؟؟

من:آرهشما کی هستین؟؟عه؟کجا رفت؟؟

 

سونیک:من برگشتمبچه ها بیاین که به هوش اومد 

ایمی:اوخیAvazak.ir67 شکلک های یاهو (2)چه خوشگله قیافش!!!Avazak.ir137 شکلک های یاهو (4)

منم دیدم بهترین وقته برای سر دادن قهقه ی مخصوصمAvazak.ir156 شکلک های یاهو (4)

من:ها ها ها ها ها ها اهههههه هاهاهاهاهاها

بقیه بجز بچه هاشون:هان؟؟؟(هماهنگیتون تو طحالم)

سیلور:اسمت چیه؟؟

من:الکسا هستمAvazak.ir14 شکلک های یاهو (1)

سیلور:خوش اومدیییی

من:مرسیAvazak.ir50 شکلک های یاهو (2)اینجا کسی همسن و سال من هست؟؟

بلیز:آره چرا که نهکنار استخر هستن.

من:باشه من رفتم

بعد با سرعت صوت رفتم پایین!!!!!

همه:سونیک رقیب داری!!!!!!

سونیک:دختره ی فوضول چطوری جرعت میکنه از من تند تر بدوئه؟؟؟؟Avazak.ir71 شکلک های یاهو (2)

همه:ههههههههههههه

الکسا:...

1 نظر برای قسمت بعد  


 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



تاريخ : دو شنبه 20 مرداد 1393برچسب:الکسا3, | 17:10 | نویسنده : Anoosha |