خوش اومدی

 

سلووووووووووم خعلی به وبت خوش اومدی;) خب بذار قانونارو بهت بگم:

 

1-همه زوج های سونیکی رو دوست داشته باشید.

2-من طرفدار همه ی زوج هام خواهشا سر این موضوع بحث نکنید.

3-نظر اصل کاریو یادت نره.

4-جنبه داشته باش.

5-اگه میخوای لینک شی اول منو بلینک و توی همین پست بهم بگو.

6-هر سوالی که دارین توی این پست ازم بپرسین.

7-کپی با ذکر منبع مجازه

8-به همه صفحات سر بزنین

تاریخ تولد این وب:93/5/15

آآآآآآآخیشششششششش تموم شد

بای تا های



نظرات شما عزیزان:

میشل
ساعت20:51---3 مهر 1393
سلام انوشا جون من اسمم یه زمانی انیلا بود ولی الان شده میشل وبت خیلی قشنگه به منم سربزن میشه باهات دوست شم
البته که میشه خیلیم خوشحال ميشم باهات دوست شم


میس زهرا
ساعت23:20---22 شهريور 1393
اجیی میگما اگه دوس داشتی بیا سفارش قالب بدههههه
باشه یه قالبی سفارش بدم...همه حالشو ببرن!


زهرا
ساعت19:49---20 شهريور 1393
سلام.اجی جونم بخدا میخواستم بهت سر بزنم ولی ادرس وبتو نداشتم...ببخشید..تورو خداا
اشکال نداره آجی جونم


ایمی رز
ساعت14:49---9 شهريور 1393
تو همون انوشا سونامیه هستی
نه من یکی دیگه هستم اون آنوشایی که شما میگید فکر کنم توی بلاگفا وبلاگ داره


ندا
ساعت13:19---9 شهريور 1393
وبت عالیه موفق باشی
ممنون بازم سر بزن خوشحال میشم;)


زهرا
ساعت12:55---3 شهريور 1393
وبت معرکه شدهههههههههههههه..موفق باشی.ببخشید دیر بهت سر زدممم.
اشکال نداره زهرا جونم


sorosh
ساعت3:09---1 شهريور 1393
سلام دوست خوبم از وبت خیلی خوشم اومد و مطالب قابل استفاده ای گذاشتی خسته نباشی امیدوارم تو هم به من سر بزنی و حتما برام نظر بزاری و اگه خواستی میتونی از طریق بازدید وبت پول دربیاری ! باور کن این سایت واقعا واقعیه و من خودمم توش عضوم ب هر حال من منتظر نظر خوبت هستم http://khiabanmusic.loxblog.com
باشه اگه وقت کردم سر میزنم


باران
ساعت11:11---24 مرداد 1393
مرسی که سر زدی عزیزم

وبلاگت خیلی خوبه موفق باشی ♥عالی بود♥

اگه خواستی به این وبم هم سربزنالبته اگه وقت کردی ممنونم

www.baran7878.loxblog.com
به وبت سرزدم باران جونم؛) لینکتم کردم


ali.perspolisi
ساعت20:03---22 مرداد 1393

وبت عالیه ... به منم سر بزن و نظر بده

حتما;)لبخند



زهرا
ساعت23:46---19 مرداد 1393
دوست داارم عزیزممممممممممممممممم.ببین پاندات خوب شده؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟اگه خوشت نیومد بده باز برات درست کنم..
پاندام عالی شده!!!خیلی خوشمله دستت درد نکنه;)


زهرا
ساعت15:19---16 مرداد 1393
بهم سر بزن.
باشه حتما


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



تاريخ : چهار شنبه 15 مرداد 1398برچسب:, | 23:43 | نویسنده : Anoosha |